Can we call it a day Now would that be okay Can we just go our own separate ways
Cause I'm cold and I'm wet And I'm willing to bet That you constructed this maze
I stumble around Trying to follow the sound Then something takes hold of my hand
If you've caused such a mess And I'd venture to guess That you concocted this plan
And I don't know what to do Cause it's always with you Who helped me to make up my mind
But I'll stake my life And I'll swear by this knife That it's all by your design
Enough has been said It goes around in my head Until I break down and cry
I wouldn't be surprised If that look in your eyes Was your way of saying goodbye
Can we call it a day Now would that be okay Can we just go our own separate ways Cause I'm cold and I'm wet And I'm willing to bet That you constructed this maze
My hand
You concocted this plan
I don't know what to do Cause it's always been you Who helped me to make up my mind
But I'll stake my life And I'll swear by this knife That it's all by your design Yeah, it's all by your design
Les paroles de chansons presentes sur le site sont mis en ligne dans un but informatif, pedagogique et educatif afin de vous aider a comprendre les paroles, a vous aider dans l'etude des langues. Les paroles sont soumis aux droits d'auteur, et en consequence, sont pour une utilisation privee, et ne peuvent être vendues sans l'accord de l'auteur.
Elles vous permettront simplement de progresser dans l'etude des langues et de la culture musicale du pays de provenance de la chanson et le site ne tire aucun benefice pour la publication de ces oeuvres et vous encourage au contraire a travers la publicite, a acheter les disques ou les sonneries des chansons qui vous ont attire.
Tous les commentaires de la chanson Call It A Day :